A very short day.

Gick väldigt kort idag i skolan, kände mig helt hängig och superont i huvudet, så gick hem efter lunch.
La mig direkt och sov i lite mer än en timme. Var lite piggare, så la mig och kollade på tv. Väntar på att bror ska komma hem också, vill inte vara ensam hemma längre.

Och gud vad ont i huvudet jag har (hej jag klagar). Det känns som typ någon geggig sak i huvudet, asäckligt! Gör ont i öronen då också.. :(
Och jag som måste plugga.. Fast det kanske jag gör senare.

Fanny frågade om jag kunde göra om hennes blogg också, så kanske tänker prova det. Har ju lite idéer blandat med vad hon vill ha. Jag som vill göra om min, men det orkar jag inte. :P
Hahaha.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback