Disikering - Bläää!

Hejhopp!
Kom hem för snart en timme sen efter en kort dag i skolan som jag tänkte berätta lite om.

Dagen började ju som alltid, med bg (basgruppsamling) mellan 8.45-9.30. Planerade lite och sånt. På förmiddagen sedan jobbade jag lite engelska. Blev dock inte så mycket då jag sedan började må illa efter att jag och Isabelle hade gått förbi Verkstan, och tror ni inte att sexorna håller på att disikera en gris med en lärare! Fyfan, senså höll de på att ta på den där döda, blodiga, äckliga grisen, utan handskar! Inte för att jag skulle ha gjort det med men ändå! Jag höll seriöst på att kräkas. Det var typ min dag. Sen så torkade de bara av bordet med lite papper, så nej tack att sitta vid det bordet. HAHA.

Men nu vill jag inte tänka mer på det helst. Så nu bara för det mår jag illa igen.. :(
Men har inget att göra så ska nog klicka lite på gratissidor eller titta på film. Fick ju tre nya igår av mamma.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback