Godmorgon!

Godmorgon gullungar!
December nu då, gud vad tiden har gått fort! Nyss var det ju sommar? Och nu är det bara 11 dagar kvar till jag åker.
Såg ni på julkalendern imorse då? Det gjorde jag, tvingade mig upp tio över 7, vira in mig i fleecemorgonrock och täcke och så gick jag och la mig i soffan. Kan ju inte direkt säga att det var det bästa, men ska försöka se alla tills jag åker.

I alla fall, så ska jag snart till skolan. *suck* Inte alls sugen på det då jag verkligen måste plugga sönder mig. Sån tur är jag ledig på fredag i alla fall.
Känner sån stress nu när jag bara har 9 dagar kvar i skolan och på dem måste jag plugga sönder om jag ska kunna gå upp ytteliggare tre steg vilket är mina mål.

Men nu måste jag gå. Ha en bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback