I hate my eyes!

Skola today, rätt lugnt idag faktiskt. Missa en kvart av spanska pga. att vi skulle ha en återsamling i alla bg för att datorerna inte funkade. Någon hade tydligen hackat sig in på systemet eller något.

Så för min del lästes lite spanska på och en svenska redovisning blev av. Tog steg 16 muntligt istället för skriftligt för att jag hade aldrig hunnit bli klar innan fredag annars. Så godkänd på det blev jag.

Efter skola hämtade mamii mig, blev ner på stan för jag skulle till optikern. UUSCH! Jag vill inte ha linser, jag hatar mina ögon just nu! Blä för dem (A)
Köpte lite käk till kvällen sen så hem.

Nu sitter jag här och letar roliga tävlingar, länka om ni vet någon. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback