I'm tired.

Ligger i soffan och håller på att somna just nu. Tittar lite på film också, Mission Impossible II (?) tror jag att den heter.

Men iaf, vaknade upp hos Frida först kvart i 9, men somnade om och vaknade kvart över 9 istället! Då blev det nästan lite bråttom. Bytte om till fotbollskläderna sen käka vi frukost.
När Frida sedan började plocka undan så hade hon precis ställt in mjölken och skulle öppna kylskåpet igen för att ställa in smöret, då började det ramla massa saker i kylskåpet. Haha, så det ramlade ut en öl mitt i alltihopa. Det var faktiskt lite kul att se på :P

Träningen gick väl sådär, som alltid. Då jag kan aldrig andas riktigt normalt, får verkligen jätte jobbigt att andas. Usch och blä, så det blir läkarbesök när jag komer hem.. :/

Gårdagen var riktigt kul på kvällen faktiskt! :D
Men nu håller jag på att somna så jag orkar inte skriva mer..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback