Jag hatar engelska.

Stter och försöker träna på engelskan jag ska redovisa imorgon, nervööst! Måste kunna dialogerna och sen så glosor. Mycket tråkigt.. Men ska försöka se det positivt, jag kanske blir godkänd. Och om jag blir det så har jag nått mitt mål i engelska.
Svenska måste jag också jobba med, men funderar på att göra det imorgon efter skolan istället, för jag är så jäklarns trött.. Och ont i huvudet och mår illa gör jag också för den delen.. :/

I alla fall, när jag kom hem från Lollo, vilket var runt halv fem åkte jag och mamma nästan direkt till meddo, för att sola. Riktigt skönt, för under den tiden försvann huvudvärken, men den kom tillbaks sen. Så liiite brunare har jag allt blivit (tror jag).

Gårdagen var riktigt kul faktiskt! Orkar faktiskt inte berätta, men bjuder på lite bilder när jag får min kamera. För just nu, kom jag på att jag har glömt den! Hos Lollo. Men får ta och åka upp till henne och hämta den, kanske imorgon eller på tisdag, efter optiker besöket.

Men nu måste jag lära mig engelskan, återkommer senare, om jag orkar :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback