R U B R I K

Vill ni veta en sak? Jo det är såhär att jag lovade ju mig själv att bli klar med svenskan, men icke sa nicke, inget svenska blev det. Utan bara massa bloggkollande. *Hej jag heter Nathalie och jag är extremt duktig i skolan, HOST*

Hah, men iaf, runt fem gick jag och mötte Frida. Mycket att prata om där, eller hur? :)
Gick hem till mig och jag käkade lite. Sen ner på mitt rum och tjocka chokladkalender, alltså, chokladen i och inte förpackningen. Fem i sju kom vi sedan på att vi behövde byta om tills träningen, som vi skulle gå till klockan sju!
Stress stress, men vi var snabbt klara. Dock kom vi försent ändå. *Smarta tjejer här*

Åkte hem runt halv nio, dusch och nu sitter jag här. Ska nog gå upp och borsta tänderna strax, måste hämta mobilladdarn också.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback