This was my day

Hejsan!
Inte mycket bloggande för min del idag. Hade inte riktigt tid. Men i alla fall, imorgon lovar jag er TVÅ toppen inlägg! =)

Idag har jag efter skolan varit med Ida. Fast det tog först ett tag innan jag kom hem då jag inte hittade min ena sko från början. Dock var det en som hittade den tillslut, tack så mycket.
När jag träffade Ida drog vi ganska direkt när hon kom till stan. Kom hem med en mascara (Masterpiece max) och tänkte köpa en tröja, men den fanns bara i XS och inte i S :(
Drog hem till mig igen och jag tog det vaccinet jag var tvungen att ta, Dukural tror jag att det heter..? Mot typ magsjuka när jag åker utomlands.
Sen gick vi ut och skulle träffa några.. :/ Dock stack de ifrån oss, men vi hann ikapp. Så pratade lite med dem, eller Ida gjorde det, +att hon skämde ut sig lite.

Haha, det var min dag (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback