Torsdag.

Står och ska laga mat nu. Tråkigt, hatar verkligen att laga mat.. Men har fått min bror att duka iaf =)

Har bakat en tårta idag, som nog är världens godaste! Haha, bild lovar jag senare ikväll.
Skola dagen gick rätt fort. Donken mat till lunch då de var blodpudding, bläää! Men det snöade och var alldelles slaskigt, så något jag och Isabelle fröös om fötterna :o
Kom tillbaks till skolan och gjorde klart engelskan, sen var det spanska. Dryygt och tråkigt. Haha.

Efter skolan började jag baka, haha. Smeet = mums! Så hej tjoockis. Så nu är inte jag hungrig men bror är.

Men nu kan jag inte skriva mer. Mitt batteri på datorn dör snart. Och orkar inte gå ner och hämta sladden :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback