19.46

Godkväll!
Vad har ni gjort idag? Min dag vet ni ju redan.
Nu på kvällen har jag bara legat i sängen typ, som jag gjort hela dagen. Lyckades pilla i mig lite mat iaf, var hungrig, men hade ingen direkt aptit. Ska nog göra en kopp te snart, och kolla om jag har feber, vilket jag tror att jag inte har, men man kan alltid kolla. Sedan måste jag nog kolla upp om vi har något nässpray hemma, så jag kan sova inatt. För jag har planerat att gå till skolan imorgon, för att jobba hela dagen. Fan vi spanska imorgon, jag tycker inte om spanska, det är så svårt.

Senså funderar jag på att försöka lägga ut dagens outfit, bara att jag inte tänker ha bilder jämt. Blir det okej?
För jag orkar inte lägga in bilder varje dag, bara för outfit bilden *hej jag är lat*.
Ska försöka skriva bara iaf.

Äre nå bra på tv ikväll någon?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback