<3

Välj en vän
Skriv ner vilken vän du valde: Frida Norrström
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.


När träffades ni sist?  idag
Hur nära är ni varandra? jättenära.
Är detta din närmsta vän? ja, en av dom närmaste <3
Vad är hans/hennes bästa egenskap? hm, allt med henne är bra men om jag måste säga en sak så får det bli.. hm.. hon blir väldigt sällan sur, och om hon blir det så varar det jättekort tid.
Har ni många minnen ihop? hur många som helst!
Litar du på henne/honom? ja, mer än till 110%
Hur länge har ni känt varandra? sju år, men vi har endast varit så här bra kompisar i ett halv år typ.
Hur ofta träffas ni? nästan varje dag. :) <3
Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men vill ! :)
Har ni festat tillsammans? självklart! :D
Hur gammal är hon/han?  13 år
Har du sett honom/henne gråta? nej, inte vad jag vet. <3
Har du sett han/hon vara riktigt arg? hahaha, jo! ;) <3
Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle dö tsm med henne! nej men jag skulle helt enkelt inte hunna klara mig utan henne! <3
Har du sagt "Jag älskar dig" till denna personen? many times :) <3
Brukar ni skratta tillsammans? always! det går inte att inte skratta när man är med henne ;)<3
Saknar du denna person nu? ja! för hon är i enkpg och jag är i sthlm.. :( <3
Har du varit svartsjuk på denna personen? jo det har jag nog :P


Frida jag kommer alltid att älska dig! <3

Kommentarer
Postat av: frida

ooch jag älskar dig nathaliee<3333

2008-11-02 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback