Aaaaj!

Klockan är halv fyra och jag är hungrig. Kanske inte är så konstigt då jag inte har ätit någon lunch, utan bara frukost och det var ett tag sen..
Iaf, jag kom hem för en liten stund sen, har varit på stan med Frida och köpt fars-dag present. Vad jag köpte, får ni veta sen :) Så den ska jag nog ta och slå in innan daddy kommer hem. Men först måste jag ta något lätt att äta, innan min mage exploderar av hunger.
Men vill hellre ha middag, för vi ska göra världens godaste taco-gratäng, som vi inte har ätit på typ hundra år. Det känns iaf som det..
Men usch jag är trött, och ont i halsen har jag också. Så vi får väl se hur det kommer att gå med pluggandet ikväll.
Nu hör jag att mamma kom hem med bilen, så ska väl ta och gå upp.
Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback