Godis är inte gott!- längre.

Gud vad skönt med helg!
Dagen idag har varit riktigt skön, ingen föreläsning eller nånting i skolan. Fast det gick otroligt segt. Äcklig lunch också, köttsoppa eller nånting, så jag åt inget. Fast jag var inte ens hungrig, blev det runt kvart i ett, och då är det bara tre kvart kvar innan vi slutar. Fick endel gjort idag, satt en hel halvtimme själv för att ingen annan ville jobba. Det var inte de roligaste, haha. Slutade halv två och skynda mig hem. Åt lite grann, var vrålhungrig sedan cyklade upp till bergvreten för att vänta på Frida. Riktigt långtråkigt, fick vänta i 10min.
När hon väl slutade drog vi hem till henne och var där en stund. Hon åt och packade, sedan bar det hem mot mig. Fixade oss lite, sen efter en stund kom även Lollo. Då drog vi vidare till donken, käka lite och så. När vi nästan hade ätit klart kom även Bella och Vilma.
När vi hade ätit helt klart åkte vi till Maxi och köpte lite godis, fast jag hatar godis just nu, det är verkligen inte gott.
Så ja, jag tror inte jag kommer äta godis på tag, haha.
Efter en stund skulle Bella och Vilma hem så då cyklade vi andra hem till mig. Sen åkte Lollo hem för typ en timme sen, så ligger jag och Frida i varsina sänger, nerbäddade.
Nu tjatar hon om att vi ska fixa hennes blogg, så då får jag väl ta och göra det -.-' haha,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback