Are you ready?

No i'm not. Jag är inte ett dugg sugen på att plugga just nu, som jag borde, men jag är så förbaskat trött.
Har tagit det lugnt enda sen jag kom hem, som var runt strax efter tre. Hade idrott innan vi sluta, spinning. Fy vad jobbigt. Cykla konstant i 20min, fast egentligen är det väl ingenting jämför med vad ett riktigt pass är vad jag fick höra, 1 timme. Det hade jag aldrig, då menar jag verkligen aldrig orkat. Efter idrotten försvann min ena socka, som tur hade mathilda likadana så jag fick låna en då jag hade tights som sluta kanske högt upp. Det är så typiskt mig..
Jobbade väldigt mycket engelska idag, fyra arbetsblad faktiskt! Trots att engelska inte är direkt mitt starkaste ämne, jag har jättejobbigt i engelska, framför allt att prata.

Angående valvakan som var inatt.. Jag tyckte det var ganska rätt att Barack Obama vann, han verkar mer som om han ska göra det bättre i USA. Jag är inte direkt så insatt i det där, men har hört litegrann. Vad tycker ni? Var det bra eller dåligt att han vann? Eller skulle ni hellre sett McCain som president?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback