Borta bra, men hemma bäst.

Nu är jag äntligen hemma! Eller har vart det en stund, men har ätit och inte hunnit blogga än.
Har ni haft det bra? Jag har väl haft det okej. Inte det roligaste men jag måste erkänna att ibland är hockey kul. Lite småshopping blev det också på Ikano-huset. Kom hem med ett par vantar och en mössa från hm och ett soffbord och ljus från Ikea. Även en bodylotion och en rosa resväska köpte jag (eller min mor betalade), fast från coop.
Idag åkte vi till min morfar och käka lunch och fikade och lite sånt. Sen runt fyra någon gång kanske klockan var, då bar vi oss hemåt.
Det var lite från min helg. Nu har jag tänt lite ljus och om en kvart blir det Wallander. Någon mer som ska kika på det? Annars går den på 4an tror jag klockan 21.00.
Puss


Gjordes påväg hem ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback