Brist på bloggidéer.

Ja just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill skriva, men det jag skriver handlar om ingenting. Tråkigt va?
I alla fall, något kan jag skriva. Här i Enköping är det snö! Snöade hela dagen (vet inte om det fortfarande gör), och riktigt stora snöflingor var det. Så några snöbollar fick man kastade på sig på vägen hem längs typ hela baksidan av kroppen.
Är det någon snö där ni bor?
Jag tycker tillvissodel om snö, men mest när man kan åka skidor. Annars är det ju bara kallt! Och kyla tycker jag inte om, utan i min värld ska det vara värme hela tiden.
Pratade nyss lite med min moster i telefon, hon sa att det var varmt hos dem och jag är SÅ avundsjuk faktiskt! Men sån tur att jag snart åker dit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback