Brist på rubrik idéer.

Jag var riktigt trött imorse, orkade verkligen inte gå upp så kom upp runt åtta. Vilket innebar att jag fick skynda mig, och ont i huvudet hade jag också. Men gick iallafall upp och åt lite frukost så runt fem över halv nio kom jag iväg. Cyklade med Isabelle och Anna, vi hann precis innan vi började. Otroligt seg dag idag igen, men blev godkänd på ma15 och hann skriva lite på drog berättelsen till jagkursen. Slutade tre och skynda mig då ner till idrottshuset, jag var riktigt snabb. Hann på 10min. Fick vänta på Frida en stund, för hon hade tydligen haft idrott så det tog lite längre tid. Vi simmade en halvtimme sen basta vi en stund. Skönt faktiskt. En glass blev det också innan båda var tvunga att cykla hem. Så nu sitter jag här och ska nog snart gå ner och värma lite mat. Sen ska jag städa och fixa på mitt rum, så jag kan bo där nere snart. Bor ju i gästrummet just nu.. Haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback