Första advent.

Passar på att slänga upp ett inlägg här nu då Frida och Lollo fixar sig.
Vi somnade runt halv 4 - 4 inatt efter många timmars skratt. Men nu kan jag berätta lite vad vi gjorde.
Det började runt 7 kanske då alla kom. Pratade lite och så innan vi sedan drog vidare till coop för att handla godis och dricka. Provade någon ny energidryck som va typ asgod :) Billig var den med. På coop hände en del saker som jag lägger upp bilder på sen. Så där blev det även också mycket skratt (som alltid!).  Påväg hem till mig sen träffade vi Josefine och några andra så pratade en liten stund med dem innan vi sedan cyklade hem till mig.
Då pratade vi endel och sånt. Runt 11 åkte Johanna hem, eftersom hon inte fick sova kvar här.

Senare på natten blev det skratt då vi spelade in massa inspelningar där det var lite fjortistalk. Haha, girls just have fun :)
Mycket annat prat också, såklart. :)

Nu ska Lollo åka hem snart :( Så då ska jag och Frida dra ut istället. Så ring oss om ni vill träffa oss!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback