Första snön!

Nu har första snön kommit hit till lilla Enköping. Härligt, men det är ruskigt kallt då jag hellre föredrar värme.
Idag är det söndag och betyder slappdag, så hela dagen har gått ut på att slappat typ. Vaknade upp hos Lollo på en madrass som jag delade med Frida runt tio imorse. Var dock supertrött, då vi inte somna förns runt fyra inatt.
Gårdagen somsagt, spenderades hemma hos Lollo vi åkte ner till coop ganska strax efter att jag och Frida kommit dit. Hyrde först film, Saw II, Saw III och Saw IV. Kan inte direkt påstå att de är läskiga, men äckliga! Skulle nog aldrig våga se en sådan film på bio!  
Strax innan tolv kom några killar och plinga på och de bara gick in, trots att vi inte ville ha in dem. Tillslut gick de ut i alla fall men då börjar de springa runt huset och knacka på fönstrena istället. Inte ville vi fortsätta titta på filmen då heller, så vi bytte om ifrån våra pyjamaser och gick ut, men då var de borta. Tog en liten promenad, eller snarare vi gick ett par meter, sen gick vi in igen. Då kom Lollos föräldrar hem, så då började vi titta på filmen igen. När den var slut bläddrade vi runt lite bland tvkanalerna, innan vi sedan gick och la oss.
Hoppas eran lördagkväll var lika nice som min :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: frida

jag skriver ett inlägg, sen går jag in och tittar på din blogg, tror du inte vi har samma rubrik då eller ? ;O<3

2008-11-16 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback