Frisöryrket kanske?

Har nästan precis klippt håret på mi madre. Kan ju säga att det är första gången jag klipper på någon annan än mig själv, så.. det slutade med att hon stod och klippte sig. Haha, jamen är man en icke blivande frisör så är man. Jag vet väl inte hur man gör det fint när man klipper hår.

Så nu är klockan tjugo i nio och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Kanske tar lite glass och tv tittande? Låter ganska lockande, juste! House är ikväll. Det kan jag titta på, tillsammas med lite glass. Toppen smart, nu blir du tjock. Haha, ingen träning hittills i veckan utan bara massor av onyttigt. Nej men imorgon ska jag försöka sätta på på träningscykeln och trampa lite. Solning kanske kommer bli också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback