Gratismode.se

Jag har bara varit medlem på sidan i ett dygn och jag älskar sidan! Har lyckats samla ihop 156p genom att först och främst klickat på "click" länkarna, sedan har jag gjort några erbjudanden (dock får jag inte de poängen förns imorgon) och sedan har jag värvat några stycken.
Somsagt sidan är nystartade och har därmed inte så jättemånga sätt att samla poäng på, men jag tror att de jobbar på det och snart kommer det finnas fler möjligheter att samla poäng på.
Visst låter det som en toppen sida? Är du inte medlem?
Då tycker jag att du ska bli det nu på direkten. Tycker inte du det?
Jag lovar dig, du kommer att älska sidan lika mycket som jag. Dvs om du tycker om gratis sidor.
Vet ni vilken sida jag pratar om? Gratismode.se SÅKLART! :)
Här blir du medlem: http://www.gratismode.se/?c=2255

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du matlagning :)?

då är min tävling kanske något för dig

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-italiensk-kokbok.html

2008-11-10 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback