I hate this part right here.. ♫

.. min nya favoritlåt! Kommer nog lägga upp den som dagens låt. :)
Men iallafall.. Runt fyra mötte jag Frida, hon tog dock rätt lång tid på sig, fast hon ringde och sa att hon inte hade hittat sina nycklar och fyra minuter efter det var hon framme där jag stod och vänta på henne. Snabb va hon idag. Vi gjorde inte så mycket, prata och sen var det dags att byta om för träning. Smarta som vi är gör vi det klockan sex, en kvart innan vi måste åka, och jag hittar självklart inte mina nycklar. Letade i jackan och överallt så det sluta att jag fick ta min reservnyckel, men typiskt nog så när jag skulle stoppa ned nyckeln i jackan innan vi skulle gå in till idrottshuset, så hittade jag mina vanliga nycklar! Lucky me, att jag hittade de iaf. Tränade i två timmar. Fast så fasligt jobbigt var det ändå inte. Åkte hem vid halv nio så då blev det hopp in i duschen. Tog lite långdusch, då jag har ont i huvudet. Fan mina linser borde komma nu, det kan väl inte ta en månad för bara ett par linser?
Nu tänkte jag lägga in lite bilder från discot blandannat, för jag lyckades få några bilder. :)
PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Annamellita

Åhh tack så mycket! :) Din blogg är också fin! Vem/vilka är låten med?

2008-11-03 @ 22:20:44
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback