I'm still awake.

Andra natten i rad jag sitter uppe. Borde egentligen sova, men kan inte. Är inte ett dugg trött, eller där tog jag i. Men jag är iaf inte så trött så att jag kan sova. Men jag vill ju bli frisk, vilket jag tror kommer ta längre tid nu när jag börjat fått ont i örat istället för halsen. Stackars mig, haha. Jag sitter här och tycker synd om mig själv.
Jag sitter även och kollar bloggar och sånt. Visst jag skulle ju egentligen kunna plugga när jag ändå är vaken, men nej, så pigg är jag inte. Ska plugga hela dagen imorgon, eller senare idag ju.
Något här har jag ju egentligen inte att skriva men ändå skriver jag, om ingenting.
Fast nu kom jag faktiskt på en sak jag kan skriva om, så det ska jag göra. Måste dock börja på ett nytt inlägg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback