Imorgon - skola -.-'

Hej svej!
Har nyss sett lite på Wallander, men gick ifrån tv då jag redan sett den filmen. Så nu tänker jag skriva lite här istället.

Jag är extremt nyfiken på hur man gör för att man ska bli inbjuden till ett bloggmingel. Det verkar så roligt. :)
Så ni som vet, får gärna säga hur man lyckas få en inbjudan. Ska man ha mycket besökare, skriva om något speciellt?

Sen så.. nu byter vi samtalsämne. Jag gör ingenting i princip. Sitter och socialar mig lite med folk på msn och kikar på bloggar. Funderar på att kanske lägga in massor av nya låtar in my phone, har inte gjort det på ett tag och gillar verkligen inte låtarna jag har just nu. Inte alla i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback