Inget pluggande - än.

Har inte orkat pluggat än, ska försöka äta lite snart, kokar nämligen pasta. Sen så om jag hinner ska jag plugga, annars har jag ju hela kvällen på mig, som jag ska städa på också. -.-' Men det blir i alla fall en tur på stan, så ska försöka hitta något, helst en kort stickad väst. En promenix hemåt blir det sen, dock är det inte så långt, men funderar på att ta en omväg för att fotografera lite.
Tror faktiskt inte att jag hinner plugga innan pappsen kommer och hämtar mig, för han hämtar mig om drygt en halv timme. Så då ska jag ha ätit, fixat håret och borstat tänderna.
Puss.

Nu vill jag även tipsa än en gång om en gratissida. Denna gång är det Gratisbio.se jag vill tipsa om. Den är riktigt bra den sidan. Jag har samlat ihop 515p genom att bara värva några, klicka på "click" länkar och få nyhetsbrev.
Visst låter det enkelt? Man kan även samla poäng genom att shoppa, prova-på-erbjudanden och mycket annat.
Tryck här för att bli medlem :)

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sv; Nej, visst är det synd =( man vill ju ha dom nu!



ha en fin dag =)



kram Petra



användarnamn + lösen: shorty

2008-11-12 @ 13:37:40
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Tack ^^



Jag är verkligen sämst på att plugga, kommer liksom aldrig igång. Haha, mycket roligare att checka andra bloggar.

2008-11-12 @ 16:40:43
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback