It's cold and i'm freezing.

Sitter här och fryser snart ihjäl. Ingen värme på i huset, för de e något cp med det. Så har iallafall tänt en massa ljus nu.
Fanny och Frida gick för en liten stund sen. Har vart med dem sen vi slutade.
Vi gick runt mest, hamnade på idrottshuset efter en stund. Kikade in i hallarna men vi sluta trots allt utanför de i korridoren. Så där satt vi en bra stund och bara pratade. Runt strax innan sex började vi vandra hemåt mot mig. Och självklart klantar jag mig. Säger till Frida ba: Jomen jag tar din cykel. Hinner gå två meter, sen sätta mig på cykel- och då ramlar jag! Självklart börjar de asgarva, tillochmed en tant som kom garvade. Typiskt mig..
Nu måste jag plugga engelska, men hur det kommer att gå med det får vi se..
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback