It's time to work.

God förmiddag.
Jag är somsagt hemma today, för att friskna till och plugga. Suck, jag önskar att jag kunde allt, så jag slapp plugga.
Sitter med en godispåse, som jag fick från gratisgodis.se, och nu är jag verkligen frestad. Blir inte frestad av "vanligt" lösviktsgodis, men det här! gud vad jag vill äta vissa saker. Haha, vi får se hur länge jag klarar att inte äta det. Jag måste ju trots allt ta en bild, och bevisa att det verkligen funkar.
Men ett litet tuggummi måste jag få ta, efter att jag har fotograferat det. :)
Nu ska jag ta en liten bild, sen ska plugga.
PUSS

P.S. Jag vill fortsätta att tipsa er om den nya sidan
Gratismode.se, den är toppen.
Bli medlem här:
http://www.gratismode.se/?c=2255.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback