It's tuesday today!

Godkväller folket!
Skola idag, hände faktiskt inget speciellt förutom att det var engelska kommunikation. Nog roligast, eller vad säger du Isabelle? 6:an som är överdrivet bra på engelska, jag stör mig på henne! Nu ska jag citera henne lite:
"Oh, I forgot a word!", "Do you want some of our cards?", "Here, look in a lexikon" Lexikon sa hon inte, men nånting om lexikonet sa hon. Efter skolan blev det simning i 35min med Friduus, bastade sen åkte vi hem. Fick sällskap av Frida nästan hem.
Nu har jag ätit för en liten stund sen, var verkligen vrååålhungrig. Så nu sitter jag här och drygar mig med Isabelle på msn. Ska nog strax kika på One tree hill.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ja det tycker jag med :)

2008-11-18 @ 20:31:10
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback