Jaa!

Jag blev godkänd! Vilket jag aldrig hade trott. Rikigt skönt faktiskt så nu väntar bara steg 12 som måste göras klart.
Idag i skolan har det varit rätt lugnt ändå, var på redovisningen, lunch sen en informationesgrej typ inför bilden och sist, BG. Kom hem för ungefär 20min sen och har inte gjort så mycket, funderar på att fortsätta pilla på designen och ladda kameran så jag kan ut och fotografera lite. För jag funderar på att ha mer bilder här i bloggen och göra det jag verkligen älskar, för är det verkligen så kul och bara sitta och läsa det jag gör på dagarna? Kanske inte är så kul då jag går i skolan för det mesta. Så här ska det bli ändring! Och jag ska försöka göra om en massa, kanske radera allt (eller inte alla inlägg), men allt annat. Ändra om i menyerna och så, fast jag pallar verkligen inte tabort kategorierna en gång till, nu när jag har 11sidor att kategorisera i såna fall. Så räkna med en stor förändring tills veckans slut :)
Puss!

Måste bara tipsa om att supergratis har nu att man kan skriva om deras sida på sin blogg och därmed få 50p! Är du inte medlem? Bli då medlem här: http://www.SuperGratis.se/?r=50256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback