Jag är hungrig.

Ja det är jag, vilket kanske inte är så konstigt då jag knappt åt någon middag. Men får nog försöka somna ändå, för det hade jag tänkt att göra nu, sova. Fast först måste jag gå och tabort sminket, borsta tänderna och gå på toa. Ja, så då har ni koll på vad jag ska göra nu. Vad ska ni göra nu?
Det roliga är, att jag är inte ett du trött, bara hungrig och har ont i huvudet. Men nu har jag nässpray iaf, så nu kan jag andas :D Det gjorde mig glad, haha.

Sällan jag skriver sådana hära onödiga inlägg, men jag tycker det är kul att bara låta händerna skriva, utan att direkt tänka. Som att man säger något, fast nu skriver jag ner det här i bloggen istället. Har ju inte direkt någon att prata med just nu. Känner inte ens för att öppna munnen och säga något, så det passar bra att skriva ner det istället.

Imorgon ska jag nog vara hemma, bara för att vila upp mig och plugga. Har jätte mycket jag måste bli klar med.
Jag kursen som ska vara inlämnad och klar på fredag, engelskan som ska redovisas nästa vecka, hela två steg i engelska. Svenska vill jag även också bli klar med, lika så matten. Haha, nu rabblar jag ju nästan upp alla ämnen här. Men juste, spanska måste jag ju jobba med också, har only gått upp ett steg i spanska, iofs har jag bara gjort det i engelska också, men ändå. Varför måste man läsa ett till språk mer än engelska? Engelska räcker ju gott och väl, tycker inte ni det?
Jag tror faktiskt inte att jag kommer ha något behov av spanska senare satt.. Men okej, jag läser spanska för betygens skull. Så ett G hoppas jag iaf på.

Nu blev det mycket här, även fast jag bara hade tänkt att skriva litegrann. Hörs imorgon istället.
PUSS!

Btw, såg nu att jag hade haft en besökare från USA. Haha, coolt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback