Jag är trött och..

..uttråkad. Ett smart tips till mig själv är att gå och lägga mig, men det orkar jag inte. för då måste jag flytta på allt som är i sängen, och så måste jag gå upp och borsta tänderna. Sådana saker är väldigt jobbiga. Istället latar jag mig här, när jag skulle kunna städa klart, för jag har faktiskt inte mycket kvar. Men jag håller verkligen på att somna, någon mer som är trött?

Har provat min skrivare nu i alla fall, den verkar funka bra, även fast den låter ganska högt -.-' Har även flyttat på en massa saker i mitt rum, men nu måste jag kila upp och tabort sminket och göra tänderna rena! Haha, fick lust att byta ut "borsta tänderna" till något annat.
Sov gott, för det ska jag.
Pussigull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback