Jag har ingen idé på rubrik.

Har datanördat mig enda sen jag vakna nu, som var runt halv fyra. Eller vänta, sen kvart i fyra för jag åt lite först. Inte för att det spelar så stor roll men ändå. Sov ju från strax innan elva, eller nånting. Missade optiker tiden också, smart Nathalie. Haha, men har fått ny tid på onsdag istället.
Jag har ju nött gratis sidor nu under eftermiddan, men något jag stör mig på att det kommer upp "Bad request" och en massa annat på en vit sida när jag trycker på ett erbjudande. Någon som vet vad det menas med?
Så vill jag gärna fortsätta att tipsa om alla superbra gratis sidor som finns.

GratisMode.se - En ny sida, som man samlar poäng till presentkort på alla möjliga butiker. Min favorit just nu.
GratisMakeUp.se - Nog lättaste sidan att få mycket lättsamlade poäng. Totalt kan du få 3p varje dag!
GratisBio.se - Här samlar du poäng också, väldigt lätt. Nu får du även poäng för att skriva ett blogginlägg om sida, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback