Jag har tråkigt.

Somsagt, jag har supertråkigt. Vill inte sitta och glo på tv med de andra då de kollar på Stjärnor på is. Usch, det är dåligt. Därför slänger jag upp lite inlägg här. Har dock ingen kabel till mobilen så kan inte slänga upp någon dagens outfit. Men kan rabbla upp den utan bild istället.
Jeans, H&M
Svart brottarlinne, JC
Grå tshirt med svart döskalletryck, JC (ny)
Svart munkjacka, Ellos

Det är precis det jag har på mig, om man bortser från underkläderna ;)
Vad har ni på er idag?

Kommentarer
Postat av: Isa♥

Kika in på min auktion där jag säljer ut kläder, skor och annat smått och gott!=) Samtidigt bidrar du till Cancerforskningen! Skänker 10% av alla inkomster dit:)



Kram på dig♥

2008-11-01 @ 21:24:49
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag har också tråkigt men gå in på mtv.com och kolla alla roliga avsnitt av olika serier:) Kram

2008-11-01 @ 22:25:53
URL: http://izador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback