Lista-sak(?)

Jag vet att - jag inte är tillräckligt bra
Någon gång vill jag - veta att allt vilka som alltid kommer finnas där
Man kan alltid - försöka
Något jag minns är - de bästa stunderna
Jag är ingenting utan - de som står mig närmast
Jag avskyr - svek och lögner
Nu är jag - trött
Jag känner - inte som alla andra
I helgen ska jag - ha roligt
Du kan - göra vafan du vill
Jag tycker om - fotboll otroligt mycket
Någon gång ska jag - bli bättre
Alla är - olika
Jag tycker om att prata med - Frida
Jag är  - bara mig själv
Just nu tänker jag på att - mitt rum ser ut som ett helvete
Igår mådde jag - sådär
Jag längtar - tills den 13dec
Observera att - det inte är långt kvar
Tänk - om allt var som i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback