Lista.

Jag kommer från: Enköping
Jag heter: Nathalie
När fyller du år? 2 April
Tycker du om någon just nu? Jadå
Om sex månader: Är jag 14
Jag samlar på: -
Gröna eller röda äppeln: Inga
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Olika, Frida oftast. .
Gillar du golf? Gud nej!
Vilken tid gick du upp idag? runt 11
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hej det är Nathalie / Hallå / Tjenare
Vad ska du göra ikväll? Plugga -.-'
Vad ska du göra imorgon? Gå till skolan & optiker -.-'
Var vill du bo när du blir stor? Jag har ingen aning faktiskt.
Är det okej att gråta? Beror på.
När grät du senast? Det var ett tag sen
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren!
Laddar du ner musik och film från internet? -
Skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa
Bär du glasögon eller linser? Ska få linser -.-'
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Har du piercing? i öronen, om det räknas
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? Vet ej.
Vill du ha barn? Senare, ja.
Solar du ofta? Naj, bara på sommarn typ.
Är du bra på att laga mat? Gud nej
Gillar du att dansa? Njae.
Hur vig är du? Inte vid alls
Vilken är din favoritglass? Magnum Strawberry White
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? blå-grön-grå.
Vilka hårfärger har du haft? blont, blond med brunt underhår, blont, cpbrunt, blont typ.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Är du beroende av något? Ja.
Senaste låt du hörde? Nån på pa.
Brukar du bädda sängen? Nej.
har du kysst någon den sista veckan? Nej
Vem kramade du senast? Typ Johanna eller Lollo.
Var du glad igår? Joda.
Sminkar du dig? Ja
Känner du dig värdelös? Ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback