Nu jävlar..

.. ska mitt rum bli städat! Jag har typ skjutit upp det ett x antal dagar nu och just nu ser det verkligen ut som ett helvete. Jag kan ha lite stökigt, men såhär, nej tack säger jag bara. Så här ska städas. Vad ska ni göra en fredag kväll som ikväll?
Tidigare idag, en timme efter jag hade slutat, skjutsade daddy upp mig till be-skolan och där väntade jag på Frida, som alltid. När hon väl slutat, så bar det vidare hem till henne. Mest prat, då vi inte setts på hela veckan, vilket är väldigt ovanligt. Vid halv sex började jag hem, hatar att gå -.-' Och sen blev det käk på Rico's. Lite "shopping" på coop. 2 deos to me och shampoo och sånt.
Nu ska jag nog sätta igång med mitt städande, så jag är klar snart. Och musik på höögsta volym ska spelas! ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback