Ny gratissida!

Ja du läste rätt! En ny gratissida har skapats. GratisDator.se heter den och där samlar du poäng för att sedan kunna växla dem mot ett presentkort på Siba eller OnOff. Smart va? Perfekt för den som är sugen på att köpa en ny dator eller tillbehör till sin dator.
Bli medlem här genom min länk och få 50p direkt! : http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=444 

I alla fall.. Kom hem för ca. en timme sen. Rätt soft dag idag då jag knappt jobbade *inte bra Nathalie*, endast bara lite spanska glosor. Men jag måste skriva klart mitt svenska manus, men eftersom jag glömt det hemma så måste jag göra det nu. Inte kul, då jag hatar att plugga.. Men sånt måste göras så funderar på att börja göra det nu i en dryg halvtimme framåt, så hoppas jag att jag bli klar under den tiden. Jag ligger typ efter i nästan allt och jag missar sista veckan ju då jag åker utomlands.
Men nu måste jag plugga, återkommer senare ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback