Ojojoj..

.. första gången idag att jag sitter vid datan. Var länge sen jag bara var inne på datan en gång på en dag. Haha, jag är nästan lite imponerad över mig själv. Vad tror ni jag har gjort istället för att sitta här? Jo det tänkte jag nu berätta.
Vaknade nere i farmors tv rum runt tio imorse. Hade ju drömt om att göra om i mitt rum och garderober, haha. Fast jag vet varför, jag och mamma satt inne och kolla runt lite på blocket. Och så hittade vi en garderob, men då när vi såg det var klockan halv tolv på kvällen, så då vågade vi inte ringa, så vi skickade ett sms istället. Då ringde han som skulle sälja garderoben upp, och vi fick den! Så idag hämtade pappa och farfar den. Runt ett åkte jag och mamma till Nacka forum, de har ju gjort om sen sist jag var där. Och wow vilken skillnad det var!  Fick med mig ett par jeans, ett vitt brottarlinne och ett par leggings. Tack mamma! När vi åkte därifrån blev det en jävla kaos när vi skulle pumpa däcken. Saken man skulle pumpa med sög ut luften från en däcket framför allt, vilket ledde till att mamma blev asarg. Haha, jag skämdes nästan. Sen efter typ hundra år, då kom vi iväg från statiol, med pumpade däck! Vid halv tre var vi hemma.
Då kom Sara, som imorgon det lyllobarnet åker till Thailand. Gud vad jag är avundsjuk! Fast ioförsig borde jag inte det, då jag om bara lite mer än en månad åker till Sydafrika. Fast jag är avundsjuk ändå!
Ungefär direkt när hon kom, efter jag hade ätit lite så gick vi till coop. Vi var ju tvunga att köpa vax efter som jag skulle vaxa hennes ben. Haha. Så det gjorde vi när vi kom hem. Blev promenad dit eftersom hon upptäckte att hon hade punka på framdäcket. Vid halv fem cyklade vi upp till henne. Gjorde nästan ingenting där utan drog vidare till be-hallen istället för att kolla på fotboll. Killarna hade futsalsmatch nämligen. De vann med 6-1 så jag får väl ta och gratulera till vinsten, grattis grattis!
Nej men nu orkar jag inte skriva så mycket mer på just det här inlägget. Får se om jag orkar skriva något mer annars hörs vi imorgon.
Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback