Plugg-time!

Har precis käkat a little bit of food. Snart ska jag börja plugga, eller jag har redan börjat men ändå. Har tänkt att skriva klart hela kursen, då jag hade missat att skriva om alkohol och tobak. *Smart Nathalie*
Jaja, blir snart ensam hemma, och det är kolsvart ute. Jag hatar när det är mörkt ute, det är så läskigt, framför allt om man ska cykla hem från någon. Det känns som om man blir förföljd, eller som om någon ska hoppa fram ur buskarna och typ, kidnappa en. Någon som håller med mig?
Det blir ju mörkt så fort också, redan vid 16 oftast.
Påtal om annat, vad ska ni göra ikväll? Jag ska plugga, somsagt och sen så måste jag städa mitt rum. Två saker som jag ogillar riktigt mycket. Så vad säger ni? Byta med mig? Bara för ikväll? =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, bra att du kommit igång med pluggandet iaf ^^

2008-11-12 @ 18:38:18
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback