Skridskor.

Nu börjar jag om från början, hade ju skrivit klart, men tror ni inte att jag råkar trycka på bakåt-knappen, så då måste jag ju börja om. Men i alla fall, vi åkte skridskor på idrotten idag. Jag kan verkligen inte åka skridskor! Och jag kan inte direkt påstå att jag tycker det är kul. Men det blev soft dag då vi åkte från skolan vid ett. Slutade sen kvart i tre och då blev det hemfärd. Cyklade med Lina en bit innan hon skulle svänga in till sig. Sen när jag väl var hemma, gjorde jag egen varmchoklad. Den vart super god! Vrålhungrig som jag var, blev det två mackor till också.
Skulle egentligen har varit med Linnea, men hon kände sig sjuk och jag är jättetrött, så det får bli en annan dag.
Burrrrr, nu fryser jag, trots att jag har massor av kläder på mig. Helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback