STOCKHOLM - Here I am.

Tjenare, hur har eran dag varit?
Min har väl vart sådär, började väl ganska bra med fotbollsträning. Även fast det var ett jäkla larm som tjöt varannan sekund i sisådär fyrtiofem minuter! Usch, det kan man kalla huvudvärk och ont i öronen. 
När jag kom hem hade jag ingen aptit alls, peta i mig pyttepyttelite mat innan det sedan blev dusch för min del. Bytte om och fixade lite innan vi sedan skulle åka till sthlm. Stannade på Maxi först, jag ville ju ha godis. Nu har jag varit i sthlm i två timmar. Har übertråkigt, för om jag inte har nämt att jag är hos min farmor och farfar. Inte direkt det roligaste. Just nu är jag vrålhungrig också så jag hoppas att maten strax är klar. Har ju inte ätit så mycket idag.
Märkte påvägen hit att de har gjort om Nacka forum, eftersom vi åker förbi där för min farmor och farfar bor här i Nacka. Så dit är jag suger på att åka och kika.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback