Suck! I'm sick..

Tjolahopp!
Ligger i min säng och håller på att svettas ihjäl, vilket inte är så konstigt då jag har världens varmaste fleecetröja och två täcken på mig. Så jag får ju allt skylla mig själv, men höll på att frysa ihjäl för bara en stund sen.
Känner mig sjuk, har extremt ont i halsen och känner mig bara helt nere. Ska nog försöka sova snart, så får vi se om jag går till skolan imorgon. Ska hursomhelst till optikern imorgon också.
Helgen har verkligen gått snabbt, för snabbt. Nyss var det ju fredag? Nu är det snart måndag!
Men tiden får gärna gå liite snabbare, så jag kommer ifrån Sverige så fort som möjligt.
Nej nu fick jag ont i huvudet, så ska gå upp och fixa inför natten strax.
Sov gott, vilket jag nog inte kommer kunna göra. -.-'
Puss!


Jag går på halstabletter. -.-'

Kommentarer
Postat av: felicia

samma här ;/ <3

vi kan va sjuka tillsammans <3

2008-11-09 @ 22:21:44
URL: http://feliciaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback