Suck, i'm tired.

Kom precis hem från samträningen med 93 o 96orna. Det var faktiskt kul, fotboll är ju alltid kul, men det kändes lite pinsamt i början. Så nu är jag trött och har ont i huvudet.
Iaf, imorse vaknade jag först vid tio, då telefonen ringde för att jag hade den tydligen i mitt rum, så då fick jag panik och gick upp med den. Somnade om till halv tolv och då tog vi det bara lugnt. Sen såg vi lite på film innan det var dags att börja med maten. Bytte om och sedan blev det till att åka till Enavallen, TC för att träna.
Nu ska jag nog strax hoppa in duschen, låter riktigt lockande, men det är jobbigt att gå upp för trappor. Haha, jag är trött& lat. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback