Time to sleep.

Jag är trött, har ont i huvudet och mår illa. Så kan man beskriva mitt mående just nu. Så jag tänkte försöka sova nu då mina ögonlock håller på att stängas.

Först vill jag bara tipsa om gratissidan Gratisbio.se - sidan som verkligen funkar. Dock har jag inte beställt någon än då jag samlar till presentkort och inte en biocheck som jag kan klicka hem just nu. Det är mycket enkelt att samla poäng. Du kan samla många poäng genom att bara klicka på länkar. Jag har lyckats samlat ihop 614p genom att bara tipsa några vänner, beställa från Ellos och klickat på länkar.
Så vad säger du? Låter det bra? Bli då medlem här direkt på den här länken: Gratisbio.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback