Torsdag.

Sorry för ingen uppdatering idag. Gick faktiskt ut och gick efter skolan. Var borta i ca 1 timme, gick lite på stan och kika lite. Det var riktigt skönt att vara ute och gå, så det är något jag ska ta och göra varje dag nu. En sväng på träningscykeln ska bli senare också.
Fast först måste jag plugga. Men en bra sak är idag i alla fall är att jag fick MVG på mitt svenska manus! Helt otroligt att jag lyckades, trots att jag inte gjorde mitt bästa i slutet heller. Och så är jag i stort sätt klar med bildhäftet som ska lämnas in imorgon, ska ev. fixa till det lite bättre ikväll.
Men nu ska jag plugga lite svenska, vill bli klar med svenska 16 nästa vecka då jag ändå måste jobba massa spanska och engelska.

puss

Kommentarer
Postat av: EMILY

Fin blogg =)

2008-11-27 @ 20:16:53
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback