UGGs, ja eller nej?


Från början tänkte jag inte köpa dem för att jag de va så fula.
Nu tycker jag dock inte de är lika fula, men fula är de. Men trots det har jag beställt ett par svarta.
Men jag går jämt och fryser om fötterna, och de här är super varma och sköna.
Jag köpte mina på Ellos men tyvärr så kommer de inte förns den 10dec, tre dagar innan jag åker..
Men får hoppas på att de kommer lite tidigare
(a)

Men vad tycker ni om dessa skor?
*
Fina eller fula?
*Sköna eller osköna?
Har du sådana?

Vill du ha sådana?

I så fall:
*
Äkta eller fake?

Skriv gärna vad ni tycker om skorna.

Kommentarer
Postat av: kollar på fjärdhundra matcher på hela lördagen¨¨

Det var dem fulaste skor jag sätt! Min mormor har fan snyggare. Svart är så jävla fult. Jag tycker du ska frysa om dina fötter, det skulle iaf jag göra om jag fick välja att ha påm mig dem!

2009-05-06 @ 18:02:48
URL: http://www.shithead.se
Postat av: tja

hejehj

2009-05-06 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback