I have namnsdag today!

Har äntligen kommit in på datorn igen, då det började lagga sönder och ca. 70 internet rutor kom upp. Helt sär. Men i alla fall, har inte gjort nånting nu ikväll. Nötit gratissidor och sånt. (hej jag har blivit beroende :o) Men borde egentligen träna på spanska glosorna. Men jag kommer ändå aldrig kunna dem. Förresten, jag har namnsdag idag kom jag på. Mitt mellanamn, Elisabeth. Roligt va? ;) Nää, för det händer ändå inget speciellt, allt är bara som vanligt.


Titta vad långt hår jag hade ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på namnsdagen :)

2008-11-19 @ 21:13:23
URL: http://feliciaath.blogg.se/
Postat av: FRIDA

GRATTIS ! :d<333

2008-11-20 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback