Det är helg!

Tjena bloggen!
Har inte bloggat sen i förrgår tror jag, helt otroligt. Men har helt enkelt inte haft tid, så nu kan jag berätta lite vad jag har gjort.

Igår så efter skolan var jag med Sara. Till en början gjorde vi inget speciellt men senare drog vi först till henne och packade sen blev det en sväng på coop. Där köpte vi chips, dip och dricka (som vi sedan insåg att vi hade kunnat köpt mer av). När vi sedan var hemma, blev det mat.
Senare på kvällen kom PP och Jesper hit. Spelade först lite fotboll sen var vi här inne hos mig och gjorde inget särskilt. PP smsade dock till folk som jag inte ville att han skulle skicka till och han sa ju inte vem han skicka till. -.-'
Sen när vi gick ut så var PPs cykel baxad. Inte bra, men han var ju inte så smart som ställde en cykel olåst mitt i gatan typ. Då drog de hem och så gick jag och Sara in.
Vi gjorde inget särskilt, utan vi fixade oss lite inför the night och la oss och pratade istället.

Och så idag, vaknade upp med Sara bredvid mig på madrass runt 10. Gick upp strax efter det och fixade frukost. Gjorde mannagrynsgröt, som inte vart särskilt lyckat. BLÄ! säger jag bara. Sen var vi tvunga att byta om och fixa inför fotbollsträningen. Den gick väl sådär, som alltid, då jag aldrig kan andas typ. Det tar bara stopp i andningen och jag måste typ vila.. -.-' Så pappa säger att vi kanske måste åka och kolla upp vad det kan vara för något..
Meen, jag fick träffa Frida! Det var jättelänge sen jag träffa henne.. :( Så det var trevligt, fast de lyllobarnet har fått ny mobil. Det vill jag också ha!, fast får ingen förns typ när jag fyller år och jag fyller inte förns den 2 april.
Ikväll kommer tjejerna hit. Ska bli riktigt kul faktiskt! :)

Men hörs senare. För nu ska jag uppdatera bättre :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback