Välkommen fräknar.

Ja ni förstår, kom hem från solariet och jag fick faktiskt lite färg. Men det som är värst, jag fick ett knallrött ansikte med tusen fräknar! Någon som vill ha dem? Ni får de gärna gratis.
Men tyvärr så går det väl inte.. I alla fall, nu ska jag hitta bilder på mönster de använde på Antiken. Måste ha för håller på med ett bildarbete och då ska Antiken höra till och på fredag ska det lämnas in. Så det är smart av mig att jag började igår, så nu får jag lida lite av det och sätta fart så jag blir klar. Men sån tur att jag har imorgon också på mig.

Såååå, då ska jag kanske fixa lite med det och skriva ut några bilder, kanske fortsätta på skisserna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback