We're data-nördar!

Sitter här hemma hos Frida just nu. Nu har hon precis börjat städa, så då sitter jag i hennes fotölj med datan i knät istället.
Under kvällen hittills har vi inte gjort så mycket. Vi såg på Camp Rock medans vi åt sen har vi bara suttit vid datan.
Efter träningen sega jag som fan, var jättetrött. Det blev dusch, föna håret, platta håret och packa innan jag sedan bar mig iväg mot bergvreten vid halv sex. Det var alldelles mörkt och dimmigt, såg ingenting verkligen. Tungt blev det också då jag hade en väska med bl.a. en dator i. Haha. Vi åkte och köpte mat och sen cykla hem till Frida.
När Frida har städat klart har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska göra. Men får iaf hoppas på att hon har gjort det snart, haha. :)
Puss och ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback